Thursday 12 June 2014

BLOGGING.... UNTUK APA YE?

Orang ade blog
ko pon nak berblog juga
Masa nak buat blog
habis ko terjah semua blog
kengkunun nak cari idea
pastu ko rasa cam 'easy peasy' je....
cam celah jari je nak maintain blog... kan..kan...kannnnnn

NOW.... hamik
berdebak berdebuk ..... berhempas pulas cari idea
struggle nak curi masa
stress bila separuh page yang dikarang terpaksa di 'delete'
gara-gara suka benor merapunya

EXCUSE ME
bukan korang ye... and bukan itu orang or orang lain
but... it's ME
ME MYSELF...... hahahaharubiru tul

Serius.... aku jenis x rajin jalan
so nak story pasal jenjalan pon agak limited la bahannya
nak citer pasal foods and recipe...
memang hari-hari aku makan...
and mostly tiap hari aku masak
cuma takde effort nak amik gambar bagai
dasar MALAS kaaaannnnnn.....
hahahaharubiru....

Aku sebenarnya baru sangat pas membelek blog aku
tu yang mula sedar diri tu
bayangkan... entry untuk MEI boleh dikatakan hampir takdo
ko bayangkan....
serius.... banyak event sebenarnya pada bulan tu
so sepatutnya banyak la bahan untuk entry aku kan....
tapi yang banyak tu lah ku peram

NOW.... aku mula fikir balik
aku blogging untuk ape ye
untuk kejar entry ke atau untuk kepuasan diri sendiri?

Helloooooo.... wake up please
no need la stress2 bagai
kan tujuan asal blog ni untuk tatapan aku di masa hadapan
untuk tatapan anak-anak and 'my sweetheart'
buat atas dasar minat.... and bukan paksaan
baru semuanya smooth je
betul tak?

Hoyehhhh.... baru rasa tenang skit jiwa ni... hehehehehe










No comments:

Post a Comment