Saturday 14 June 2014

MY DEAR SWEETHEART.....

 
saya tak pandai berkata-kata
ada masa saya tak sedar ape yang saya katakan
tapi ada masa saya sedar ape yang saya katakan
selalunya.... apa yang saya katakan
bukan ape yang saya ingin katakan
katakanlah.... kata-kata saya
ade yang mengguris hati
katakanlah.... kata-kata saya
ade yang melukakan hati
katakanlah.... kata-kata saya
menyentuh jauh ke lubuk hati
katakanlah.... kata-kata saya
buat airmata menitis di pipi
katakanlah... kata-kata saya
bunyinya kosong macam tak membawa erti
.
.
.
.
itu semua kerana saya tak pandai berkata-kata
tapi
hari ini
walaupun kata-kata ini
tak semanis madu
tak seindah pelangi
tak seharum kasturi
.
.
.
.
.
saya yakin
Abang pasti memahami
ape yang tersurat dan tersirat di hati
meskipun ringkas
saya tetap akan abadikan dalam blog ni (^___^)
 


'SELAMAT MENYAMBUT
HARI LAHIR YANG KE-XX ABANG '
(bajet cam artis la tak mention umur kaaaannnnn.... hihihihi)

 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment