Friday 3 January 2014


 
 
It's already 2014. Wah, kita melangkah satu angka lagi  ke depan. Moga kematangan kita turut beranjak sama. Kita abadikan 2013, kita perteguh 2014 dan kita bersiap menghadapi 2015 yang masih jauh di depan. Moga hari-hari yang bakal ditempuhi menjadi hari-hari yang paling bermakna untuk diri kita... insyaallah.
 
Macam biasa, masuk je tahun baru orang mesti akan tanya apa azam tahun baru. Bagi kita umat Islam, kita dah pun tanam azam tahun baru kita lebih awal dari kalender masihi. So, bagi aku sendiri, takde ape yang baru pun kecuali semangat itu diperbaharui. Moga segalanya dipermudahkan dan diperkenankan oleh Allah s.w.t
 
Mungkin selepas ini, bukan saja aku tapi blog ini juga akan lebih jelas arah tujunya. Buat masa ni, jika di tanya apa hala tuju blog kerdil ini, masih sukar nak aku jelaskan. Tapi apa yang aku pasti, blog inilah yang akan menjadi diari kecil untuk tatapan anak-anak ku kelak. Moga ia akan menjadi naskah berharga untuk mereka meneruskan kesinambungan hidup di kemudian hari.






2 comments:

  1. insyaallah amin.. selamat datang kedunia blogger .. moga tegar menulis kisah² yg terbaik untuk dikongsikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQVM Masya... moga diberi kekuatan n kesempatan untuk terus ber'bloging'..... fighting!!

      Delete