Sunday 20 April 2014

DART

sumber: Mr. Google


Entry kali ni untuk melengkapkan teaser sebelum ni
terlajak perahu boleh diundur
 
haaaa laaaahhhh........
teaser bagaikan.... hehehehhe
padahal main dart je ponnnn....
huk alooohhhhhhh......

Sebenarnya setiap 2 tahun sekali
jabatan aku memang anjurkan sukan kebangsaan
kami dibahagikan kepada 4 zon iaitu Zon Tengah, Zon Timur, Zon Utara & Zon Selatan
since dulu-dulu lagi, pejabat aku di Selangor akan join Ibu Pejabat di Kuala Lumpur
sebagai Zon Tengah...
entah macam mana, tahun ni kami bertukar ke zon Selatan yang terdiri dari cawangan Johor, Melaka, Negeri Sembilan and for the first time Selangor
tu yang makin berkobar-kobar kami training
sebab lawan di Ibu Pejabat memang dah faham benar ngan kemampuan kami
di Selangor bermain
yela... kot iye pon kami tak maulah kalah berdepan dengan pasukan lama.. kaaannn

tu yang memanjang training, persediaan untuk selection bulan lima nanti
pemain dari keempat-empat cawangan untuk semua acara sukan akan dikumpulkan
di situ, kami akan ditapis dan hanya yang berkemampuan untuk menyumbangkan kemenangan je yang akan dipilih

macam mana pon, aku sebenarnya masih berat hati nak join selection kali ni
al maklumlah... aku masih lagi bf Mirza
Mirza pon belum pernah berpisah tidur dengan ibu dia
kalau aku pergi selection kompem dua malam juga tinggalkan anak dara tu
memandangkan aku masih tak decide lagi
samada nak join game tahun ni atau tidak
aku amik langkah selamat je
training diteruskan walau apa pun keputusannya
hehehehhehe

main dart ni tak susah sebenarnya
nampak je macam rumit... tapi game ni ajar korang untuk lebih berdisiplin
bagi mereka-mereka yang dah agak berkarat system mencongak matematik tu
amat dianjurkan bermain game ni
hala tuju game ni berbeza dengan permainan lain
orang dok sibuk kejar point paling tinggi
tapi untuk dart, our aim is zero
ye... cam tak caya je kan
kejar point untuk potong point
haaaaa.... camno tu

takpe... next entry kita sembang detail skit pasal dart ni ye



No comments:

Post a Comment