Monday 14 April 2014

TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR....

Menangis ko baca tajuk entry aku hari ni.
Dah la lama menyepi...
Sekali muncul bawa perahu..... kahkahkah
Betul ke perahu boleh main undur-undur gitu je?
Cam susah je.... cam rumit je..... cam leceh jeee......kaaannnn

Tapi tu istilah je.
Yelah walau sesukar mana pon masih lagi boleh diundurkan
tak kira la ape cara sekali pon
tapi kalau manusia terlajak kata atau perbuatan... haaaa cano tu
tak dapek la den nak nolong yo..

eh... 'akak' tak memaksudkan sesapa pon dalam entry kali ni
entry kali teaser je sebonar eh....
yang terlajak tu.. 'akak' la orang eh
terlajak baling.... mau tembus kepalo dek....
huhuhuhuuuuu

inilah punca kenapa aku lama menyepi
antara kemaruk, ketagih and nafsu yang membuak2
choiiiiii.... ko jangan laser ye
bukan benda-benda tak baik yang aku dok sorong ke hulu ke hilir ni
.
.
.
.
.
.
krik....krikkkkk.......

.
.
.
.
.

iye... aku tak nipunya
benda ni pon aku tak jual
aku wat main je... aku wat baling-baling je
main ngan kengkawan opis gitu
..... issshhhh
idaklah membahayakan dan merosakkan
percayalah.... ko try main skali
kompem ketagih and kemaruk nak main lagi
siyesss.... sangat mengujakan...... pffftttttttt

tak mau story banyak
nama pon teaser je
untuk entry sepenuhnya... korang sabarlah menanti ye
sebelum aku blah....(gi main baling-baling... hihihi) aku titipkan kat korang sekeping gambo
sebagai pelengkap teaser aku (cittttt.... blog cenonet pon main teaser-teaser bagai...)

terlajak perahu boleh ku undur... terlajak baling, sendiri mau ingat.... hhihihiihihiii
 
amacam.... ade berani mau join?
 
 
 
 





No comments:

Post a Comment