Tuesday 25 March 2014

HORMON TAK STABIL KE??

Don't know why... lately mudah sangat aku ni beremosi
Benda kecil je pon.... but still air mata laju je nak meleleh
Bukan sebab kek birthday atok lagi ye kawan-kawan
hehehheeheee...

Aku baru je start follow this Blog OUR STORIES as a silent reader.... mihmihmih
Layan baca entry yang dia post until I come to this entry ....... pendek je entry tu tapi
bila sampai je ke paragraph ni terus aku rasa sebak.
Walhal aku tak kenal pon ngan arwah tu.
Mohon kongsi perenggan yang buat aku nangis tu ye....


"Arwah dan suami terlibat dlm kemalangan di teluk intan.
Suami isteri meninggal ditempat kejadian..
hmm...sedih sgt...diorg tinggalkn seorang anak perempuan berusia 8bln.
dgr citer...diorg odw balik kenduri masa tu.. kebetulan, mmg diorg tgglkn anak di rumah mertua.
Sebelum keluar rumah, si suami sempat lg berpesan pada maknya...suruh jaga and sekolahkan anaknya.."



Ya Allah..... apelah nasib anak yang baru je berumur 8 bulan tu?
Kalau dia masih menyusu dengan ibunya... macam manalah nak mendamaikan hati si kecil tu bila tiba waktu dia maukan ibunya....
Aku terbayang wajah Mirza..... berpisah tidur dengan aku sekejap saja pon dah menangis sampai dengar satu taman....

Sedih.... terus terkenang pada MH370
Moga keluarga mangsa pesawat MH370 terus tabah dan kuat semangat



No comments:

Post a Comment