Sunday 23 March 2014

KEK HARI LAHIR ATOK BUAT AKU MENANGIS

Kebetulan aku dah abis kerja-kerja di pejabat.
Nak berwassup nanti ada pulak yang berasap....
memanjang je phone bunyi... kaaaannn.... hahahhaha.
So sendiri mau ingat la.
 
Aku ni jenis tak reti duduk saje-saje kalau takde kerja.
Paling tidak tangan ni mula la gatal re-organize balik drawer and meja.
Tapi aku baru je buat benda-benda tu,
and takat ni belum jemu lagi ngan susun atur sedia ada....
Penyudahnya.... aku sangap.
krikkk...krikkkkk...krikkkkkkkk..... darn!!!
Sangap pon bukan aku reti nak tido siang.... nak pulak kat ofis
Kalau mengantuk tahap gaban.... baru la aku lelap....
Itu pun bukan lama.... 10 minit je mampunya.
Kalau lama sikit je, mula la sakit berdengung kepala ni.
 
Ape lagi la yang aku merepek ni.
Lalalalallalalllaaaaaaa......
 
 
Ok, berbalik pada cerita asal aku
Boring + lesu + sangap + tak tentu arah
So, aku pon belek-belek folder personal aku kat dalam PC
Banyak juga gambar anak-anak kat dalam computer aku ni
Bila tengok all this pictures, taulah aku yang banyak entry terperam belum dijanakuasa lagi (abaikan hobi aku yang suka putar belit menggunakan perkataan di tempat dan waktu yang salah ye)
 
Tapi......
 
Ada a few pictures yang buat aku sebak....
Serius, aku tak perasan benda ni masa hari kejadian
Maklumlah, masa tu semua excited kumpul ramai-ramai
Ingat lagi tak entry aku pasal kek birthday yang aku buat untuk celebrate abang iman tu?
Yang mana?
ermmmmm... aku jarang update pasal makanan.... takpe, klik je kat SINI
 
Cuba korang tengok gambar-gambar ni secara teliti......
 
Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3

Gambar 4
 
Gambar 5
 
Gambar 6
 
 
Haaaa.... jumpa tak punca air mata aku merembes keluar sampai tersedu-sedan? (dalam hati la.... mau kecoh satu opis kalau aku meraung kuat-kuat... hehehhe)
 
 
Tak jumpa ye?
 
Takpe.... aku bagi klu. Korang perhati gambar 1 hingga 6, tengok reaksi Abang Hadif dalam semua gambar tu
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sedih bai.... sedih aku nengok keterujaan anak sendiri.
Ape....? Korang tak rasa ape-ape?....
Memang la sebab aku tak cerita lagi
Kalau nak tau and nak berkongsi merasai kepiluan aku
moh baca entry aku esok pagi ye.

Till then, selamat berhujung minggu.....

 
 

1 comment:

  1. anak² memang suka kek.. x kisah hari lahir sapepun.. amir pun dulu camtu.. semua dh paham mesti panggil amir kalau nak potong

    ReplyDelete